Veel gestelde vragen
- Home
- Veel gestelde vragen
Alle faqs
Jij besteedt de taken uit die tijd kosten, zodat jij je volledig kunt richten op je core business.
De communicatie tussen ons verloopt volledig digitaal, via e-mail, chat, telefoon of tools zoals WhatsApp en Zoom. Documenten en bestanden delen we veilig via de systemen die jij prettig vindt.
Daarnaast ondertekenen we samen zowel de verwerkersovereenkomst als de opdrachtovereenkomst, zodat alles juridisch netjes en transparant geregeld is.
Vooraf bespreken we duidelijk welke taken jij wilt uitbesteden. Zodra alles helder is, krijg ik toegang tot de benodigde systemen zodat ik mijn werk zelfstandig, efficiënt en betrouwbaar kan uitvoeren. Dit kan gaan om een eenmalige opdracht, maar ook om langdurige ondersteuning.
Jij bepaalt wat je uit handen geeft en hoeveel ondersteuning je nodig hebt. Je kunt losse opdrachten bij mij neerleggen, maar je kunt ook kiezen voor een structurele samenwerking via een maandpakket.
Nee, dat hoeft niet. Je bent vrij om te kiezen tussen losse uren of een maandpakket. Een maandpakket is doorgaans voordeliger en ideaal wanneer je maandelijks ondersteuning of doorlopende taken hebt. Liever flexibel? Dan zijn losse uren een goede keuze. Deze worden zorgvuldig bijgehouden en transparant gecommuniceerd.
Benieuwd naar de tarieven per uur of per maand? Stuur me een bericht via het contactformulier voor advies op maat.
Alles wat jou tijd kost en op afstand kan worden uitgevoerd. Denk aan:
- 𝐒𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥𝐞 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚 : Posts maken en inplannen om jouw onderneming meer zichtbaar te maken.
- 𝐊𝐥𝐚𝐧𝐭𝐞𝐧𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 : Contact met klanten en leveranciers onderhouden. Reageren op reacties en DM’s via de socials.
- 𝐒𝐚𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐚𝐝𝐦𝐢𝐧𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐢𝐞 : Verwerken van salarissen, loonstroken en verlofgegevens. Bekend met NMBRS.
- 𝐅𝐚𝐜𝐭𝐮𝐫𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 : Facturen opstellen en betalingen opvolgen.
- 𝐊𝐥𝐞𝐢𝐧𝐞 𝐛𝐨𝐞𝐤𝐡𝐨𝐮𝐝𝐢𝐧𝐠 : Verwerken van inkoop - en verkoopfacturen, banktransacties en overige boekingen.
- 𝐄-𝐦𝐚𝐢𝐥𝐬 𝐛𝐞𝐡𝐞𝐫𝐞𝐧 : Inbox beantwoorden en sorteren.
- 𝐖𝐞𝐛𝐬𝐢𝐭𝐞 𝐛𝐢𝐣𝐰𝐞𝐫𝐤𝐞𝐧 : Website up to date houden en nieuws toevoegen.
- 𝐀𝐟𝐬𝐩𝐫𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐢𝐧𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐞𝐧 : Afspraken inplannen met klanten en leveranciers, zakenreizen of andere afspraken.
- 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐞𝐞𝐥𝐬𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 : Planning maken of ondersteunen bij plannen.
- 𝐁𝐨𝐭𝐞𝐧 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭 : Contact met leveranciers, vervoerders en tussenpersonen.
- 𝐎𝐯𝐞𝐫𝐢𝐠𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐤𝐳𝐚𝐚𝐦𝐡𝐞𝐝𝐞𝐧 : Allerlei taken die nu in jouw onderneming blijven liggen.